Stage ICT Helpdesk

Kom stage lopen bij SBI!

 

Wij zijn de komende periode op zoek naar de allervriendelijkste ICT Helpdesk stagiair(e) in de buurt van Eindhoven. Onder begeleiding van diverse ICT-experts zullen wij je stapsgewijs de mooie wereld van ICT laten zien.

Ben jij servicegericht en dienstverlenend ingesteld en wil jij graag de beste support leveren aan eindgebruikers? Dan ben jij bij SBI aan het juiste adres!

Over ons

Service Best International is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in de markt binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien.

Waar kom je terecht?

In een informele werkomgeving zal je de eerste ervaringen opdoen in de wereld van ICT. Onder begeleiding van ervaren collega’s zorg je er voor dat het netwerk, de systemen en de computers binnen het bedrijf goed functioneren.

Een dag bij Service Best International!

Dit is de perfecte baan om al je benodigde stagekennis op te doen voor je opleiding. Je bent het eerste aanspreekpunt (telefonisch en via de mail) voor eindgebruikers die ICT-vragen, -verzoeken en -problemen ervaren. Denk hierbij aan problemen met software, documenten, printers of mobiele apparaten. Je registreert de serviceverzoeken in een ticketsysteem en in eerste instantie probeer je het incident zelf op te lossen.

Lukt dit niet? Geen zorgen, dan zet je de meldingen door naar een van je collega’s waarbij je de gebruiker informeert over de voortgang. Hier kan je dan altijd even meekijken om te zien hoe de vork nu echt in de steel zit.

Wat vinden wij belangrijk?

We vinden het allerbelangrijkste dat jij als stagiair(e) jouw onderzoeksopdracht zo goed mogelijk afrondt. Ook vinden wij het belangrijk dat je iets doet waar je energie uithaalt en waar je interesses liggen.

Stagelopen zonder plezier is als werken zonder salaris! Een gezonde bedrijfslunch in het vernieuwde bedrijfsrestaurant mag natuurlijk niet ontbreken. Ook drinken wij elke week een borrel in ons nieuwe bedrijfscafé en praten we onder het genot van een drankje nog even na. Zo leer je jouw collega’s ook op een andere manier kennen!

Wie ben jij?

Ongeacht het verzoek of probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en klant- en servicegericht te blijven. Ook kan je je vinden in het onderstaande profiel;

  • Je hebt een MBO werk- & denkniveau (niveau 3 of 4);
  • Je hebt kennis van hardware en software, daardoor werk je handig met verschillende ICT-systemen;
  • Je vindt het leuk om te helpen met ICT-problemen;
  • Je kan zelfstandig werken;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je gaat samen met anderen voor resultaat en kwaliteit;
  • Je hebt respect voor het nakomen van gemaakte afspraken.

Nieuwsgierig geworden?

Zie jij jezelf wel onderdeel worden van ons supergezellige team in Eindhoven? Aarzel dan niet en stuur jouw motivatiebrief samen met je CV naar michel.noordeloos@servicebest.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Neem contact met ons op

Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


Contactgegevens

Service Best International
De Schakel 60 
5651 GH Eindhoven

T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com

Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!