Medewerker Customer Relations (24 tot 32 uur)

Over ons

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor ‘one stop shopping’ op het gebied van
auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in verschillende markten binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien.

Heb jij een passie voor klantcontact en ben jij de schakel die zorgt voor tevreden klanten én soepele interne samenwerking? Dan is deze functie iets voor jou! Momenteel zijn wij op zoek naar een:

 

Medewerker Customer Relations (24 tot 32 uur)

Wat ga je doen?

Bij Service Best International draait alles om kwaliteit, service en samenwerking. Als Medewerker Customer Relations ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij weet als geen ander hoe je klantvragen omzet in oplossingen én hoe je bijdraagt aan duurzame klantrelaties. Tegelijkertijd werk je nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen en draag je bij aan het optimaliseren van processen. Een veelzijdige functie binnen een dynamische organisatie waar klantgerichtheid en collegialiteit centraal staan.

 

Wat worden jouw taken?

 

  • Onderhouden van klantencontacten en het beheren cq uitbouwen van klantrelaties.
  • Verstrekken van informatie en het beantwoorden van vragen via telefoon en mail.
  • Verwerken en controleren van (gedeeltelijk geautomatiseerde) order entry.
  • Afhandelen van klachten met een oplossingsgerichte houding.
  • Bewaken en controleren van projectmatige assortiment optimalisaties.
  • Monitoren en beheren van de orderportefeuille.


Wie ben jij ?

Jij bent een enthousiaste, klantgerichte professional met een positieve houding en:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Affiniteit met de Retail-, Doe-Het-Zelf- of Automotivebranche;
  • Sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands zijn essentieel; beheersing van een tweede taal wordt beschouwd als een pré.
  • Goede kennis van Outlook, Word en Excel;
  • Een proactieve houding en het vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
  • Een scherp oog voor detail en een servicegerichte instelling.


Wat bieden wij?

  • Een parttime functie van 24 tot 32 uur per week, mét de mogelijkheid tot hybride werken;
  • Een informele, open werksfeer met korte communicatielijnen;
  • Het salaris voor deze functie is competitief en wordt gebaseerd op jouw ervaring en vaardigheden;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 26 verlofdagen bij een fulltime dienstverband (pro rata berekend voor deeltijd), een pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en meer;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een gezellige activiteitencommissie, die leuke activiteiten organiseren voor iedereen;
  • De mogelijkheid om tegen gereduceerd tarief te lunchen in onze bedrijfskantine.

Enthousiast geworden?

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Mooi! Wij zijn benieuwd naar jouw motivatie en CV. Solliciteer via vacature@servicebest.com en vertel ons waarom jij dé aanvulling bent voor ons Customer Relations team.

Let op: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

 

Neem contact met ons op

Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


Contactgegevens

Service Best International
De Schakel 60 
5651 GH Eindhoven

T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com

Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!