E-Commerce medewerker
Over ons
Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in verschillende markten binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien. Momenteel zijn wij op zoek naar een:
E-Commerce medewerker
Ben jij ondernemend en resultaatgericht? Ben jij een ster in communiceren en behoud je het overzicht wanneer het werk zich opstapelt? Dan is SBI de werkgever voor jou!
In deze rol speel je een essentiële rol in het bieden van hoogwaardige ondersteuning aan onze klanten, hierbij zul je de spil zijn tussen klant, winkel en hoofdkantoor. De werkzaamheden die hierbij horen zijn een stukje klantenservice en data beheer. Denk hierbij aan het invoeren van nieuwe producten in de webshop (Magento 2), het optimaliseren van huidige data, prijswijzigingen doorvoeren, etc. Werkdagen zullen dus flink variëren qua werkzaamheden.
Wat ga je doen?
In jouw rol op de e-commerce afdeling werk je samen met acht gezellige collega’s. Je vervult een essentiële rol in het onderhouden van het assortiment, het invoeren van nieuwe producten en het doorvoeren van prijswijzigingen en aanpassingen. Daarnaast handel je professioneel en vriendelijk vragen en verzoeken van klanten af via verschillende communicatiekanalen.
Het registreren en bijhouden van klantinteracties en relevante informatie in ons systeem behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden. Ook werk je actief samen met interne teams om eventuele problemen van klanten op te lossen en verbeteringen voor te stellen in onze processen.
Wat breng je mee?
Jij bent een koele kikker met het volgende profiel:
- MBO werk- en denkniveau;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel mondelinge als schriftelijke vorm;
- Klantgerichte instelling en het vermogen om vriendelijk en geduldig te blijven, zelfs in uitdagende situaties;
- Nauwkeurigheid en oog voor detail bij het beheren van gegevens en registraties;
- Basiskennis van databeheer en het vermogen om nieuwe systemen snel te leren;
- Organisatorische vaardigheden en het vermogen om meerdere taken effectief te beheren;
- Goede beheersing van ms office, met name Excel;
- Ervaring in klantenservice en/of data beheer is een pré;
- Ook productkennis en ervaring met Magento is een pré.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende functie (32/40 uur) binnen een dynamische organisatie;
- Een dynamische organisatie met informele sfeer en korte lijnen;
- Het salaris voor deze functie is competitief en wordt gebaseerd op de ervaring en vaardigheden van de kandidaat;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 26 verlofdagen, pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en overige;
- Een gezellige activiteitencommissie, waar we zéker twee keer paar jaar leuke activiteiten organiseren met diverse collega’s;
- Tevens bieden we de mogelijkheid om tegen gereduceerd tarief heerlijk te lunchen in onze bedrijfskantine.
Enthousiast geworden?
We nodigen je graag uit om te solliciteren. We horen graag waarom je interesse hebt in deze functie en waarom je denkt geschikt te zijn voor deze functie. Natuurlijk ontvangen we ook graag jouw CV. Je kan dit mailen naar vacatures@servicebest.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!
Neem contact met ons op
Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!
Contactgegevens
Service Best International
De Schakel 60
5651 GH Eindhoven
T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com
Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.
Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!