Voorraadbeheerder

Over ons

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in de markt binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien.

In ons nieuwe warehouse van 13.500m2 onder de rook van Eindhoven vind je onder anderen: verschillende ADR-compartimenten, een magazijnindeling met een regulier racking systeem en een OSR-shuttle systeem met goods-to-man stations. Hier verwerken wij 2 tot 2,5 miljoen order lijnen per jaar. Om dit in goede banen te leiden zijn wij momenteel op zoek naar een:


Voorraadbeheerder

 

Als voorraadbeheerder ben je verantwoordelijk voor de voorraadadministratie van ons gehele portfolio van +/- 6000 sku’s.

Wat ga je doen?

Als verantwoordelijke voor de magazijnvoorraad zorg je ervoor dat de juiste sku’s op tijd op de juiste plaats in ons magazijn liggen om een optimale doorlooptijd van ons logistieke proces te garanderen. Je bent vaak op de werkvloer te vinden en zorgt voor nauwkeurige administratie. Jouw collega’s kunnen bij jou terecht voor alle vragen omtrent voorraadbeheer.

Daarbij is het van belang dat:

  • Jij processen zo optimaal mogelijk laat verlopen en waar nodig met uitgewerkte en onderbouwde verbetervoorstellen komt;
  • Jij de voorraden en locaties beheert in het magazijn waarbij, wanneer nodig aanpassing tijdig en correct worden uitgevoerd;
  • Jij de juiste rapportages en analyses kan aanleveren richting verschillende interne afdelingen en leidinggevenden. Periodiek en ter ondersteuning van processen. Communicatie is hier key! Denk hierbij aan:
        • ABC analyse en plannen van de benodigde vervolg acties;
        • Item master analyse;
        • Coördineren van verschillende periodieke voorraadtellingen en -controles;
        • Lost & found bijhouden en verwerken.

Wie ben jij?

  • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau als starter of MBO met meerdere jaren ervaring;
  • Jij hebt affiniteit met de logistieke sector;
  • Jij hebt kennis van tools als outlook, Excel, SQL en basiskennis van processen binnen een ERP/WMS systeem. Specifiek Dynaman (WMS) is een pré;
  • Jij bent iemand die vlot te werk gaat in een stressvolle omgeving en daarbij de juiste prioriteiten weet te stellen;
  • Jij bent proactief en gaat secuur te werk om de juiste resultaten te behalen;
  • Jij bent communicatief sterk en correct (Nederlands en Engels, andere talen zijn een pré);
  • Met een positieve houding en gezonde dosis energie naar zijn werk komt. Daarbij zeker ook van een grapje houdt.

        Wat bieden wij? 

        • Een fulltime functie in 2 ploegen(minimaal 32 uur);
        • Een dynamische organisatie met informele sfeer en korte lijnen;
        • Het salaris van deze functie is competitief en gebaseerd op de ervaring en vaardigheden van de kandidaat. Daarnaast is er een extra toeslag beschikbaar voor medewerkers die in ploegendienst werken; (Salaris )
        • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 26 verlofdagen, pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en overige;
        • Afhankelijk van jouw ontwikkelingen, maar ook van het bedrijf, zijn er diverse groeimogelijkheden;
        • Bovendien kun je deelnemen aan onze activiteitencommissie, waar we twee keer per jaar leuke activiteiten organiseren met diverse collega’s;
        • Tevens heb je de mogelijkheid om te lunchen in onze bedrijfskantine, waar je tegen een gereduceerd tarief samen met collega’s kunt genieten van een heerlijke lunch.

        Enthousiast geworden?

        We nodigen je graag uit om te solliciteren. We horen graag waarom je interesse hebt in deze functie en waarom je denkt geschikt te zijn. Natuurlijk ontvangen we ook graag jouw CV. Je kunt dit mailen naar ron.maas@servicebest.com.

        We hanteren een sollicitatieproces bestaande uit twee rondes, waarbij we de geschiktheid van kandidaten voor de functie beoordelen. Daarnaast streven we ernaar om alle sollicitanten binnen twee werkdagen na het versturen van hun sollicitatie van een reactie te voorzien. 

        Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

         

        Neem contact met ons op

        Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


        Contactgegevens

        Service Best International
        De Schakel 60 
        5651 GH Eindhoven

        T: + 040 230 2300
        E: vacatures@servicebest.com

        Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

        Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!