Supervisor Logistiek

ver ons

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires. In de loop der jaren is SBI uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming in Eindhoven.   Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in de markt binnen de Benelux met de ambitie om nog verder internationaal te groeien.

In ons nieuwe warehouse van 13.500m2 onder de rook van Eindhoven vind je onder andere: verschillende ADR-compartimenten, een magazijnindeling met een regulier racking systeem en een OSR-shuttle systeem met goods-to-man stations. Hier verwerken wij 2 tot 2,5 miljoen order lijnen per jaar. Om dit in goede banen te leiden zijn wij momenteel op zoek naar een:

Supervisor Logistiek

Als Supervisor logistiek ben je verantwoordelijk voor verschillende afdelingen in ons magazijn, zoals inbound, outbound en returns. Jij geeft hier samen met een collega teamlead leiding aan 20 tot 30 personen.

Wat ga je doen?

Je dag begint met een gedegen dag start waarbij je je medewerkers op de hoogte stelt van eerder behaalde resultaten, de doelstellingen van die dag en daarbij andere onderdelen bespreekt zoals Safety.

Daarbij schakel je continue om de optimale output van die dag te halen tussen de verschillende afdelingen binnen het magazijn. Je bent vooral op de vloer te vinden en stuurt bij waar nodig. Natuurlijk kunnen jouw collega’s altijd bij jou terecht met vragen en/of opmerkingen.  Je bent een echte people-manager en actief op zoek naar verbeteringen in het proces om zo de productiviteit te verhogen.

Verder weet  je de verschillende competenties op een juiste manier in te zetten.

Daarbij is het van belang dat je:

  • Jij processen zo optimaal mogelijk laat verlopen en waar nodig met uitgewerkte en onderbouwde verbetervoorstellen komt;
  • Jij openstaat voor de mening van een ander (luisterend oor) maar ook beslissingen durft te nemen in het belang van het bedrijf;
  • Jij de juiste mensen op de juiste plaats op het juiste moment hebt werken;
  • Jij de Operations Manager op de hoogte houdt van escalaties;
  • Je goed en slecht nieuws gesprekken voert met je teamleden;
  • Jij jaargesprekken en eventuele verbetertrajecten voert en verder onderbouwt en daarnaast wekelijks een vinger aan de pols houdt bij jouw team

      Wie ben jij? 

      • Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau als starter of MBO met meerdere jaren ervaring in het aansturen van een team;
      • Jij hebt affiniteit met de logistieke sector;
      • Jij hebt kennis van systemen als outlook, Excel, SQL en basiskennis van processen binnen een ERP/WMS systeem. Specifiek Dynaman (WMS) is een pré;
      • Jij bent iemand die vol energie te werk gaat in een stressvolle omgeving en daarbij de juiste prioriteiten weet te stellen;
      • Jij bent proactief en gaat secuur te werk om de juiste resultaten te behalen;
      • Jij bent communicatief sterk en correct (Nederlands en Engels, andere talen zijn een pré);
      • Met een positieve houding en gezonde dosis energie naar zijn werk komt. Daarbij zeker ook van een grapje houdt.

        Wat bieden wij? 

        • Een mooie en uitdagende baan (fulltime) in 2 ploegen;
        • Een fijn team met gedreven collega’s die klaarstaan om samen een mooi resultaat neer te zetten;
        • Een dynamische organisatie met informele sfeer en korte lijnen;
        • Een passend salaris met 15% ploegentoeslag, waar we jouw kennis, kunde en ervaring in meenemen;
        • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 26 verlofdagen, pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en overige;
        • Doorgroeimogelijkheden passend bij jouw ontwikkeling;
        • Bovendien kun je deelnemen aan onze activiteitencommissie, waar we minimaal twee keer per jaar leuke activiteiten organiseren met diverse collega’s;
        • Tevens heb je de mogelijkheid om te lunchen in onze bedrijfskantine, waar je tegen een gereduceerd tarief samen met collega’s kunt genieten van een heerlijke lunch.

             

            Enthousiast geworden?

            We nodigen je graag uit om te solliciteren. We horen graag waarom je interesse hebt in deze functie en waarom je denkt geschikt te zijn. Natuurlijk ontvangen we ook graag jouw CV. Je kunt dit mailen naar gijs.schilders@servicebest.com.

            We hanteren een sollicitatieproces bestaande uit twee rondes, waarbij we de geschiktheid van kandidaten voor de functie beoordelen. Daarnaast streven we ernaar om alle sollicitanten binnen twee werkdagen na het versturen van hun sollicitatie van een reactie te voorzien.

             

            Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

            Neem contact met ons op

            Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


            Contactgegevens

            Service Best International
            De Schakel 60 
            5651 GH Eindhoven

            T: + 040 230 2300
            E: vacatures@servicebest.com

            Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

            Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!