Medewerker Customer Relations

Over ons

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in verschillende markten binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien. Momenteel zijn wij op zoek naar een:

 

Medewerker Customer Relations

 

Met een stralende persoonlijkheid ben jij niet alleen het zonnetje in huis, maar straks ook op ons kantoor in Eindhoven! Altijd in voor een gezellig praatje, of het nu met collega’s is of met klanten! Bovendien ben jij iemand die in oplossingen denkt, niet in problemen.

Wat ga je doen? 

Als Medewerker Customer Relations ben jij het eerste contactpunt voor onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Elke dag is een uitdaging om klanten tevreden te stellen in een dynamische internationale omgeving. Wat er ook gebeurt, jij bent de rots in de branding voor onze klanten.

Verder behoren tot je takenpakket:

  • Het administratief afhandelen van de orderportefeuille en klachten.
  • Het controleren van de (gedeeltelijk geautomatiseerde) order entry.
  • Het onderhouden van klantcontact en het beheren en uitbouwen van klantrelaties.
  • Het verstrekken van informatie en het beantwoorden van vragen via telefoon en mail.
  • Het afhandelen van klachten.

Er is binnen dit takenpakket natuurlijk ruimte voor eigen invulling en het benutten van jouw kwaliteiten. 

Wie ben jij ?

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt affiniteit met de Retail/DIY en Automotive sector;
  • Je bent communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels:
  • Spreek je Frans? Dit is een pré, want onze Belgische en Franse klanten kletsen ook graag in hun eigen taal;
  • Je bent een teamplayer maar ook in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent resultaat- en klantgericht;
  • Uitstekende beheersing van relevante applicaties, denk hierbij aan Outlook, Word en Excel;
  • Je hebt een positieve houding.

Wat bieden wij?

  • een parttime functie in dagdienst (24 tot 32 uur) waarbij we een hybride werkmodel toepassen;
  • Een dynamische organisatie met informele sfeer en korte lijnen;
  • Het salaris voor deze functie is competitief en wordt gebaseerd op de ervaring en vaardigheden van de kandidaat;
  • Geniet van aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 26 verlofdagen bij een fulltime dienstverband (pro rata berekend voor deeltijd), een pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en meer;
  • Afhankelijk van jouw ontwikkelingen zijn er diverse groeimogelijkheden;
  • Een gezellige activiteitencommissie, waar we zéker twee keer paar jaar leuke activiteiten organiseren met diverse collega’s;
  • Tevens bieden we de mogelijkheid om tegen gereduceerd tarief heerlijk te lunchen in onze bedrijfskantine.

Enthousiast geworden?

We nodigen je graag uit om te solliciteren. We horen graag waarom je interesse hebt in deze functie. Natuurlijk ontvangen we ook graag jouw CV. Je kunt dit mailen naar mariska.tolsma@servicebest.com

Wij streven ernaar om alle sollicitanten binnen twee werkdagen na het versturen van hun sollicitatie van een reactie te voorzien.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

 

 

Neem contact met ons op

Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


Contactgegevens

Service Best International
De Schakel 60 
5651 GH Eindhoven

T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com

Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!