Marketing manager

Dienstverband: Fulltime

Over Service Best International

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in de markt binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien. 

 

Functieomschrijving 

Als Marketing Manager bij Service Best ben jij de spil tussen strategie en uitvoering. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van onze marketingstrategie met als doel onze marktpositie verder te versterken en onze merken optimaal te positioneren. Je bent zowel een denker als een doener: je hebt het vermogen om op strategisch niveau mee te denken, maar je steekt ook graag de handen uit de mouwen om jouw ideeën en plannen daadwerkelijk tot leven te brengen.

Jouw verantwoordelijkheden 

  • Ontwikkelen en implementeren van een heldere merkstrategie voor zowel Service Best als onze eigen merken (Carpoint, Dresco, Valma, Protecton).
  • Verantwoordelijkheid voor het opstellen, bewaken en bijsturen van het marketingplan, waarbij je nauw samenwerkt met verschillende interne afdelingen.
  • Initiëren en coördineren van marketingcampagnes (zowel online als offline) die onze merkwaarde en naamsbekendheid vergroten.
  • Analyseren van marktontwikkelingen en klantinzichten en deze vertalen naar gerichte marketingacties.
  • Opzetten en optimaliseren van digitale marketingstrategieën en -campagnes, met focus op SEO, SEA, contentmarketing en social media.
  • Nauwe samenwerking met Sales waarbij je pro-actief met plannen komt en ondersteuning biedt aan het verder ontwikkelen onze grote B-to-B klanten en Export.
  • Het stimuleren van teamgroei door coaching, begeleiding en het bevorderen van een inspirerende werkomgeving.

 

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde hbo- of wo-opleiding in Marketing, Communicatie of Bedrijfskunde.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een marketingrol, waarvan minstens enkele jaren in een vergelijkbare strategisch-operationele positie.
  • Uitstekende vaardigheden in het ontwikkelen en uitvoeren van (digitale) marketingstrategieën.
  • Ervaring in B2B-marketing en affiniteit met de Automotive, Fiets en Non-food sector is een plus.
  • Je bent analytisch sterk en hebt oog voor detail, maar kunt ook de grote lijnen bewaken.
  • Een hands-on mentaliteit en het vermogen om zelfstandig projecten te leiden en tot een succesvol einde te brengen.
  • Je bent communicatief vaardig, creatief en gedreven om resultaten te behalen.

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf met korte lijnen en een informele sfeer.
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele groei.
  • Een competitief salaris en een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • De kans om impact te maken en actief bij te dragen aan de positionering van onze merken op de markt.

 

Solliciteer nu! 

Heb jij de visie en energie om Service Best International en haar merken naar een hoger niveau te tillen? Stuur je CV en motivatiebrief naar onze HR-afdeling via vacatures@servicebest.com. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

 Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Neem contact met ons op

Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


Contactgegevens

Service Best International
De Schakel 60 
5651 GH Eindhoven

T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com

Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!