Marketing & Communicatie Specialist

Over ons

Service Best International (SBI) is de B2B specialist voor wat betreft ‘one stop shopping’ op het gebied van auto-, fiets-, motor- en aanhangeraccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming. Eigen merken worden handig gecombineerd met een verscheidenheid aan A-merken. Wij zijn hiermee een toonaangevende speler in de markt binnen de Benelux met de ambitie om internationaal door te groeien. 

Marketing & Communicatie Specialist 

Ben jij de verbindende schakel tussen inkoop, verkoop en onze klanten? Ben jij een creatieve geest die energie krijgt van het opzetten van campagnes? Ben jij een ware regelaar die altijd het overzicht behoudt? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Als Marketing & Communicatie Specialist bij SBI ben je creatief en georganiseerd. Je excelleert in communicatie en behoudt het overzicht, zelfs wanneer het werk zich opstapelt. Je bent in staat om snel te schakelen tussen je collega’s en andere afdelingen. 

Wat ga je doen?
Samen met de collega’s van inkoop en verkoop, introduceren we jaarlijks meer dan 50 nieuwe producten. Je bent het aanspreekpunt voor Inkoop om de verpakkingen tijdig en met de juiste informatie erop aan te leveren aan de leverancier. Met Verkoop bespreek je de introductie van deze producten en zet je alles hiervoor in gang. 

Denk hierbij aan het maken van fysieke leaflets tot sampledoosjes, het schrijven van videoscripts of het creëren van e-mailings en social media banners samen met Online Marketing. Van A tot Z ben jij betrokken bij het proces en begeleid je dit tot een mooie lancering. Uiteraard mogen we ook onze bestaande producten niet vergeten. Updates van verpakkingen en onder de aandacht brengen van deze producten horen bijvoorbeeld ook bij deze functie. 

Dit alles doe je samen met de collega’s van Graphics, waar je dagelijks mee spart. Je verwerkt de aanvragen, die binnenkomen in een gezamenlijke mailbox, in briefings. Je zet ze in de planning, waarvan je tevens de deadlines bewaakt. Ook de samenwerking met Online Marketing is erg nauw, met hen bespreek je bijvoorbeeld de e-mail campagnes en plaatsing van website banners.

Daarnaast speel je een belangrijke rol in het organiseren van beurzen. Je coördineert de planning, communicatie en logistiek, zodat elk evenement vlekkeloos verloopt en een blijvende indruk achterlaat. 

 Wie ben jij?

  • Je bent een echte regelaar en vindt het leuk om gelijktijdig met verschillende taken bezig te zijn;
  • Je hebt een talent voor coördinatie en planning;
  • Je kunt stressbestendig, goed in prioriteiten stellen en behoudt altijd het overzicht over alle lopende projecten;
  • Je bent zowel creatief als georganiseerd en gestructureerd;
  • Het bedenken van designs en campagnes geeft je energie;
  • Je kunt je goed inleven in het gedrag van onze klanten;
  • Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels vloeiend, verbaal en in geschrift.

Wat bieden wij?

  • Een fulltime functie (minimaal 32 uur);
  • Een dynamische organisatie met informele sfeer en korte lijnen. Geen dag is hetzelfde, dus je geniet van een grote diversiteit in werkzaamheden op zowel online als offline marketing gebied;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 26 verlofdagen, pensioenregeling, personeelskorting op ons assortiment en overige;
  • Een laptop voor zakelijk gebruik en eventuele deelname aan een fietsplan om jouw woon-werkverkeer te vergemakkelijken;
  • Bovendien kun je deelnemen aan onze activiteitencommissie, waar we twee keer per jaar leuke activiteiten organiseren met diverse collega’s;
  • Een splinternieuw kantoor waarbij Fun en Health centraal staat;
  • Tevens heb je de mogelijkheid om samen met collega’s tegen een gereduceerd tarief heerlijk te lunchen in onze bedrijfskantine.

Enthousiast geworden?
Stuur dan jouw motivatie samen met je CV naar sharon.ding@servicebest.com onder vermelding van Marketing & Communicatie Specialist.

We hanteren een sollicitatieproces bestaande uit twee rondes, waarbij we de geschiktheid van kandidaten voor de functie beoordelen. Daarnaast streven we ernaar om alle sollicitanten binnen twee werkdagen na het versturen van hun sollicitatie van een reactie te voorzien.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Neem contact met ons op

Heeft u vragen voor ons? Neem gerust contact met ons op!


Contactgegevens

Service Best International
De Schakel 60 
5651 GH Eindhoven

T: + 040 230 2300
E: vacatures@servicebest.com

Service Best International is in 1954 opgericht als groothandel in auto-, fiets-, motor- en truckaccessoires en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal opererende onderneming die duizenden klanten over de hele wereld bereikt. Een slim doordacht assortiment met ruim 10.000 artikelen wordt geleverd aan groothandels, distributeurs, retailers, detail- en vakhandel en doe-het-zelf kanaal. Al jarenlang is Service Best International marktleider in de Benelux met de ambitie om internationaal, zowel online als offline verder door te groeien als B2B specialist met een uniek one-stop-shopping concept.

Ons bedrijf is klant- en servicegericht, integer, no nonsens, collegiaal, informeel en oplossingsgericht. Om ons professionele team uit te breiden, zijn we op zoek naar jou!